A nyári szezonban a ruházati részleg eddig nagyon jól teljesített, nőtt a forgalom. Az áfaemelés hatása azért nem jelentkezett a ruházati termékek árában, mert azokat még július 1-je előtt állapították meg - mondta a Napinak Hackl Mónika szóvivő. Az idei nyári akciók a szokásosnál is jelentősebbek, aminek az oka a szűkülő kereslet, ezért az áruházlánc számos akcióval növeli a forgalmát. A ruházati piacon a Tesco részesedése 5 százalék fölött van, aminek az egyik oka az, hogy saját márkás termékei egyre keresettebbek. Akik korábban a drágább butikokban vásároltak, ma nálunk veszik meg az olcsóbb, de ugyanolyan jó minőségű ruhákat - mondta a szóvivő, aki őszre további forgalomnövekedést vár, főként az iskolakezdésnek és ezzel párhuzamosan a gyerekruhák iránti fellendülő keresletnek köszönhetően.
Nagyszabású akciókkal csalogat itthon a Tesco
A KSH adatai szerint a ruházati cikkek ára júliusban átlagosan 2,9 százalékkal csökkent az előző hónaphoz képest. A Tesco-áruházakban még ennél is nagyobb mértékben csökkent a ruházati cikkek ára, a nagyszabású nyári akciók miatt összességében 5-10 százalékkal olcsóbban lehet vásárolni, írja a Napi Gazdaság.