1p

A magyarországi televíziós reklámpiac 7,7 százalékkal 70,123 milliárd forintra bővült tavaly az előző évhez képest - írja a Világgazdaság.

Az országos földi sugárzású csatornák - az RTL Klub, a TV2 és az M1 - könyvelték el a teljes bevétel 85 százalékát, az "egyéb televíziók" a maradék 10,17 milliárd forinton osztoztak.

Ez az arány lényegében megegyezik az egy évvel korábbival, annak ellenére, hogy számos új csatorna indult. A tematikus adók reklámbevétele a legújabb felmérések szerint lassuló ütemben bővül - számol be a Világgazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!