1p

A magyarországi televíziós reklámpiac 7,7 százalékkal 70,123 milliárd forintra bővült tavaly az előző évhez képest - írja a Világgazdaság.

Az országos földi sugárzású csatornák - az RTL Klub, a TV2 és az M1 - könyvelték el a teljes bevétel 85 százalékát, az "egyéb televíziók" a maradék 10,17 milliárd forinton osztoztak.

Ez az arány lényegében megegyezik az egy évvel korábbival, annak ellenére, hogy számos új csatorna indult. A tematikus adók reklámbevétele a legújabb felmérések szerint lassuló ütemben bővül - számol be a Világgazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!