A csokiforgalom mellett a tojásbiznisz is virágzik ilyenkor, 17 millió darab tojás vesznek meg, hogy otthon befessék. A reklámozás is segít abban, hogy ilyen mértékben vásárolnak az amerikaiak, bár a csokigyártók egyre kevesebbet költenek reklámra.
A Nielsen adatai szerint tavaly 65,6 millió dollárt költöttek a cégek reklámra a húsvét előtti időszakbanEz 6 százalékkal marad el a 2006-os év 69,7 millió dolláros értékétől. Az idei reklámköltés valószínűleg még alacsonyabb lesz. Tavaly a hirdetések harmadát a tévétársaságoknál bonyolították, az online reklámpiacon 800 ezer dollárt költöttek el az emberek. Ezzel az internetes piac csak az újságokat tudta megelőzni a vetélytársak közül. A Nielsen szerint 2004 óta a cégek már több pénzt költenek csokireklámokra Halloween előtt, mint a húsvéti időszakban.
Amerikában is jól fogy a csoki húsvétkor
Ezen a héten az amerikaiak 318 millió dollárt költenek csokoládéra a Nielsen kutatása szerint. Ennél többet csak Valentin-nap idején vásárolnak a tengerentúlon - számol be róla az eMarketer.