1p

Ezen a héten az amerikaiak 318 millió dollárt költenek csokoládéra a Nielsen kutatása szerint. Ennél többet csak Valentin-nap idején vásárolnak a tengerentúlon - számol be róla az eMarketer.

A csokiforgalom mellett a tojásbiznisz is virágzik ilyenkor, 17 millió darab tojás vesznek meg, hogy otthon befessék. A reklámozás is segít abban, hogy ilyen mértékben vásárolnak az amerikaiak, bár a csokigyártók egyre kevesebbet költenek reklámra.

A Nielsen adatai szerint tavaly 65,6 millió dollárt költöttek a cégek reklámra a húsvét előtti időszakbanEz 6 százalékkal marad el a 2006-os év 69,7 millió dolláros értékétől. Az idei reklámköltés valószínűleg még alacsonyabb lesz. Tavaly a hirdetések harmadát a tévétársaságoknál bonyolították, az online reklámpiacon 800 ezer dollárt költöttek el az emberek. Ezzel az internetes piac csak az újságokat tudta megelőzni a vetélytársak közül. A Nielsen szerint 2004 óta a cégek már több pénzt költenek csokireklámokra Halloween előtt, mint a húsvéti időszakban.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!