A cég jelenleg csak prémium termékeit forgalmazza az országhatárokon túl, Olaszországban a márciusban véget ért üzleti évben 32, míg Szlovákiában 47 százalékkal nőtt a vállalat értékesítése. Kiterjesztették az Egyesült Államokban a Zwack Liqueur bevezetési tesztjét, a termék amerikai forgalmazásáról várhatóan jövő év elején dönt majd a cégben 26 százalékos részesedésű Diageo.
A teljes Unicum-forgalom mintegy 15, míg a Vilmos márka értékesítésének 10 százaléka származik exportból, ezt a mostani üzleti évben legalább duplájára tervezik emelni.
A hazai piacon is a prémium márkák erősítésére összpontosítanak a Zwacknál, amelyhez az elmúlt években végrehajtott fejlesztések megfelelő alapot kínálnak. A cég a 2006/2007-es üzleti évben összesen 1,156 milliárd forintot költött beruházásra, a legnagyobb tételt, 454 millió forintot a dunaharaszti gyár mellett felépített, februárban üzembe helyezett érlelőre költötték. Az idén nagyobb méretű fejlesztéseket nem terveznek, de több hatékonyságjavító programot is végrehajtanak, írja a Világgazdaság.