Az Egyesült Államok polgárai közül azok, akik erősen bíznak az internet adta munkakeresési lehetőségekben elsősorban az álláskereső oldalakat (74 százalék) részesítik előnyben, a potenciális munkaadójuk internetes oldalával szemben (26 százalék) - derült ki a Transformation Systems Incorporated jelentéséből.
Ugyanakkor azok a munkavállalók, akik nem csak bíznak, de sikeresen találtak is már munkahelyet az internet segítségével nagyobb szerepet szántak a munkaadó oldalának tüzetes átböngészésére, mivel 43 százalékuk ezeken az oldalakon keresztül talált új állást, míg a keresők segítségével csak 57 százalékuk.
A Nielsen/Netrating piackutató cég májusi felmérése szerint egyébként továbbra is a Monster.com uralja az amerikai online álláskereső oldalak versenyét, 2,2 millió heti egyedi látogatóval. Mögötte erősen lemaradva található a Yahoo! online óriás HotJobs nevű szolgáltatása, míg harmadik a CarreerBuilder.
Amit az online álláskeresésnél használnak
Az Egyesült Államok polgárai közül azok, akik erősen bíznak az internet adta munkakeresési lehetőségekben elsősorban az álláskereső oldalakat (74 százalék) részesítik előnyben, a potenciális munkaadójuk internetes oldalával szemben (26 százalék).