1p

Az amerikai Campbell Soup cég, amely hírnevét leveskonzerveivel alapozta meg, közölte, hogy a kínai és az orosz piacra készül, mert ezek a világ vezető levespiacai.

Az Andy Warholnak köszönhetően kultikussá váló Campbell Soup Kínában és Oroszországban terjeszkedne, jelentette be a társaság. Az amerikai cég a levesek mellett pékárut is árusítana a két nagy országban.

A Campbell által készített felmérések szerint Kínában évente 320 milliárd adag levest fogyaszt el a lakosság, ezáltal kiemelkedően jó piac, miként az orosz is, ahol a fenti mennyiség mintegy tizede fogy. Ezekhez képest jócskán elmarad a társaság hazai piaca, az Egyesült Államokban ugyanis évente 14 milliárd adag levest eszik meg lakosság.

Az amerikai cég bejelentette, hogy októberben már fogalmazza termékeit Oroszországban, nevezetesen Moszkva térségében, valamint Guangdong dél-kínai tartomány öt nagyvárosában, melyek vonzáskörzetében együttesen 32 millióan laknak.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!