1p

Jelentős veszteséget okozott az Egyesült Államokban a múlt heti áramkimaradás a televízióknak. A hétvégén számos ügynökség szüneteltette a tevékenységét - számolt be az adage.com.

A szakemberek 10-20 millió dollárra teszik a reklámidő-veszteséget, amelyeket a helyi és az országos csatornák az áramszünet miatt elszenvedtek. Több csatornán a kritikus időszakban egyáltalán nem futott hirdetés. Néhány esetben a reklámidőket is folyamatos híradással töltötték ki a televíziók. A legnagyobb csatornák például három órán keresztül egyáltalán nem sugároztak kereskedelmi hirdetést.

Kapcsolódó anyagok
Megbénult az autóipar


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!