A DDB, Magyarország egyik legnagyobb reklámügynöksége 11 rövidlistás munkájából kilencért vehetett át elismerést a Magyar Reklámszövetség által Egerben megrendezett XV. Reklámkonferencia keretében, 2007. szeptember 25-én. A DDB egy első, öt második és három harmadik helyezést ért el.
Az Art Directors Clubok mindenhol a világon azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy összefogják a teljes kommunikációs szakmát, és fesztiváljaikon értékeljék és bemutassák azokat a munkákat, amelyek egyfajta mércét jelenthetnek a jövőben. Az ADCH is ebben a szellemben hívta életre az első kreatív seregszemléjét Mérleg 2007 néven, melyre összesen 179 nevezés érkezett.
A díjakat a fesztivál nevéből adódóan súlyegységek jelölték, így az "Egykiló" az első díjnak, a "Félkiló" a második díjnak, a "Negyedkiló" pedig a harmadik díjnak felelt meg. A reklámügynökség a McDonald's és az Amnesty International számára készített reklámjaival zsebelhette be a díjakat, áll a társaság közleményében.