1p

A DDB nyerte a legtöbb díjat az Art Directors Club Hungary (ADCH) által idén első ízben megrendezett Mérleg 2007 fesztiválon.

A DDB, Magyarország egyik legnagyobb reklámügynöksége 11 rövidlistás munkájából kilencért vehetett át elismerést a Magyar Reklámszövetség által Egerben megrendezett XV. Reklámkonferencia keretében, 2007. szeptember 25-én. A DDB egy első, öt második és három harmadik helyezést ért el.

Az Art Directors Clubok mindenhol a világon azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy összefogják a teljes kommunikációs szakmát, és fesztiváljaikon értékeljék és bemutassák azokat a munkákat, amelyek egyfajta mércét jelenthetnek a jövőben. Az ADCH is ebben a szellemben hívta életre az első kreatív seregszemléjét Mérleg 2007 néven, melyre összesen 179 nevezés érkezett.

A díjakat a fesztivál nevéből adódóan súlyegységek jelölték, így az "Egykiló" az első díjnak, a "Félkiló" a második díjnak, a "Negyedkiló" pedig a harmadik díjnak felelt meg. A reklámügynökség a McDonald's és az Amnesty International számára készített reklámjaival zsebelhette be a díjakat, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!