A Danubius Sales House arculatának frissítésekor elsődleges cél volt, hogy maga a Danubius brand a fő üzenet, és minden hozzá kapcsolódó terméknek és szolgáltatásnak ezt az értéket kell közvetítenie. Az arculati egységesítés során az új logók a Danubius Rádió szimbólumához kapcsolódnak. Az arculattervezési és grafikai megvalósítást a Naiad Interactive Communication végezte.
A bevezetés szeptember-október hónapokban zajlik. Klasszikus direkt hirdetéseken kívül a szakmai rendezvényeken való jelenléttel viszi közelebb az új képet a hirdetőkhöz, ügynökségekhez, médiapartnerekhez a társaság. Ezen felül direkt marketing eszközök alkalmazásával is erősíti a kommunikációt, áll a társaság közleményében.
Új portfóliómenedzselő rendszer
Az eddigi struktúrát - melyben a Danubius Rádió és Danubius Online volt a termék, a DSH pedig a szervezet, ami ezt értékesítette - felváltja egy részletesebben kidolgozott és felosztott, jobban specifikált portfoliómenedzselő rendszer.
"Szolgáltatásaink nem változnak, csak mostantól közelebb visszük azokat a fogyasztóhoz, átláthatóbbá tesszük az értékesítési rendszert és a teljes termékkínálatot. Az ügyfelek számára a megfelelő szolgáltatás, termék kiválasztását könnyíti meg az új rendszer. Minden kommunikációs lehetőség, mely a rádióban kínálkozik, illetve az ügyfelek igényeit szolgálja egy-egy elemet tükröz új portfoliónkban" - mondta el Soós S. Zoltán, a társaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Mindennek alapja a portfolió alapú értékesítés. Ezt segíti a cég ügyféligény felmérést és kiszolgálást nyújtó új online rendszere is. Az online tervezési és tartalmi munkáit a Café Contact és Café Interactive készíti.