A csoport az európai lakossági piacon 23 millió háztartás számára nyújt analóg televíziós szolgáltatást, emellett telekommunikációs szolgáltatások széles választékát kínálja audiovizuális és távközlési szolgáltatóknak. A digitalizálással kapcsolatos piaci folyamatok alapján László Géza, az AH igazgatóságának elnöke szerencsésnek nevezte az időpontot, amikor a TdF átvette a magyar vállalatot.
Jean-Francois Fenech, az Antenna Hungária Zrt. vezérigazgatója a 2008-as esztendőt a kihívások évének nevezte. A nemzetközi TdF-csoport tagjaként és független piaci szereplőként az AH célja, hogy kulcsszerepet játsszon a digitális műsorszórásra való átállásban, valamint a műsorszórás és a távközlés konvergenciájában. Az AH szeretne közreműködői szerepet kapni a mobiltelevíziós szolgáltatások magyarországi bevezetésében is, de figyelmet fordítanak a vezeték nélküli szélessávú szolgáltatásokra is.
Az AH bevételeinek jelenleg mintegy 60 százaléka származik az analóg műsorszórásból, a vállalat tervei szerint azonban négy-öt év múlva a digitális szolgáltatások adják majd a cég bevételeinek nagyobb részét. A következő öt esztendőben évi 4-7 milliárd forint értékű beruházást kíván végrehajtani a társaság, számol be a Napi Gazdaság.