A vizuálisan leginkább szembetűnő változást az új logó jelenti: a megszokott feliratot egy megújult márkajel váltja fel, amely utal a pláza mozijának helyet adó négyzetrácsos kockára az épület nyugati oldalán. A tervezéskor szempont volt, hogy a logóban egy olyan elem jelenjen meg, amely közvetlenül összekapcsolja az épület látványát és a márkaképet.
A karácsonyi kampányt, amely november 6-án indult, a központ "Aréna Plaza: karácsonyi ajándék Neked!" szlogennel indítja. A karácsonyi szezon kapcsán az áruház ismét "bedobja" az ingyenes parkolás lehetőségét. A cég közleménye szerint november 10. és január 10. között a hét minden napján ingyenesen lehet parkolni, ami az áruház karácsonyi ajándéka a vásárlóknak.
Nem ez az első akció a fiatal áruház történetében, mellyel igyekeznek nagyobb forgalmat generálni, a nyár folyamán a plázában vásárlók a 10 millió forint értékű Arena Aranyérmet tartalmazó széf kinyitásával próbálkozhattak.
Az akciók mögött természetesen az éles piaci verseny áll, minden nagy bevásárlóközpont igyekszik minél több vásárlót az üzletekbe csábítani. Korábban olyan sajtóinformációk láttak napvilágot, hogy ez az Aréna Plázánál nem úgy sikerült, ahogy eredetileg tervezték, és ennek folyományaként kisebb bérlők távoztak a kereskedelmi központból.