Az offline kampányt online kommunikáció is támogatta. Az internetes kreatív-, médiatervezési és –vásárlási feladatokat az Invitel online ügynöksége, a Neo Interactive látta el.
A megújuló kommunikáció célja az egyesülés során létrejött brand minél szélesebb körben történő megismertetése és ezáltal alternatíva nyújtása a távközlési piacon. A mindössze kéthetes online kampány során a nagy látogatottságú site-okon és nem megszokott, különlegesebb hirdetési formákban találkozhattak az Invitel hirdetésével a felhasználók.
Az online kampány egyik különlegessége az egynapos iWiW kapu-kreatív megjelenés volt. Ennek során az offline-ban használt, arcokat megjelenítő kreatív úgy mutálódott, hogy minden felhasználónak lehetősége nyílt saját fényképet feltöltenie a hirdetésbe, és így az iWiW nyitóoldalára felkerülni.
A nagy nézettségű kezdőoldalakat is használó médiamixnek köszönhetően az új arculat több mint 6 milliószor jelent meg a kampány két hete alatt, áll a társaság közleményében.