1p

Szeptember 10-től egységesen Invitel márkanév alatt és megújult arculattal kerülnek piacra a HTTC csoport által felvásárolt Invitel, Hungarotel és PanTel telekommunikációs szolgáltatások.

Az offline kampányt online kommunikáció is támogatta. Az internetes kreatív-, médiatervezési és –vásárlási feladatokat az Invitel online ügynöksége, a Neo Interactive látta el.

A megújuló kommunikáció célja az egyesülés során létrejött brand minél szélesebb körben történő megismertetése és ezáltal alternatíva nyújtása a távközlési piacon. A mindössze kéthetes online kampány során a nagy látogatottságú site-okon és nem megszokott, különlegesebb hirdetési formákban találkozhattak az Invitel hirdetésével a felhasználók.

Az online kampány egyik különlegessége az egynapos iWiW kapu-kreatív megjelenés volt. Ennek során az offline-ban használt, arcokat megjelenítő kreatív úgy mutálódott, hogy minden felhasználónak lehetősége nyílt saját fényképet feltöltenie a hirdetésbe, és így az iWiW nyitóoldalára felkerülni.

A nagy nézettségű kezdőoldalakat is használó médiamixnek köszönhetően az új arculat több mint 6 milliószor jelent meg a kampány két hete alatt, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!