1p

A Net Research Center (NRC) áprilisban befejeződött telekommunikációs kutatása szerint a magyar piacon a telekommunikációs szolgáltatások igénybevételében az ár mellett a második legfontosabb tényező a szolgáltatások minősége.

A mobiltelefonnal rendelkezők 40 százaléka legfeljebb egy éve használja készülékét. A hazai piacon a legnépszerűbb mobilkészülék-gyártók a Nokia (66 százalékkal), az Alcatel (11 százalékkal) és az Ericsson (10 százalékkal), a többi gyártó termékei csak elvétve találhatók meg a hazai internetezők otthonában.

A kutatás adatai rámutatnak az előfizetők tudatosságára is mobilvásárláskor. A mobilosok többsége úgy gondolja, hogy a telefon márkája csak átlagosan befolyásolta őt telefonvásárláskor, ám 26 százalékuk mégis kizárólag a márkanév alapján választ magának készüléket.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!