Piacvezető árösszehasonlító oldall bővült az EvoMedia portfóliója. Az Európai tranzakciós piacon meghatározó szerepet betöltő Allegro csoport tagja, Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala, az árukereső.hu display felületeinek értékesítését az EvoMedia képviseletére bízta 2010 áprilisától. "Oldalunk, melyet havonta félmillió ember használ több, mint 5 éves tapasztalattal rendelkezik az e-kereskedelem területén, és ez idő alatt több országban is piacvezető pozíciót értünk el. A hatékony és fókuszált felület értékesítéshez olyan partnert kerestünk, aki minőségi portfólióval és megfelelő tapasztalattal rendelkezik a display értékesítés területén, így választásunk az EvoMediára esett" - nyilatkozta Palocsay Géza az Árukereső értékesítési igazgatója.
Az EvoMedia jelenleg több, mint 60 ismert weboldal értékesítését végzi, havi elérése meghaladja a 2,7 millió főt. A vásárlás előtt interneten történő információ gyűjtés folyamatosan nő és ez az egyik legfontosabb vásárlást előkészítő platform.
Az Árukereső csatlakozásával az EvoMedia egyedi, termékkategória szerinti vásárlás előkészítő csomaggal tudja segíteni a hirdetők minél célzottabb megjelenítését. A csomagba az Árukereső ár-összehasonlító, a Globalplaza akciós ajánlatokat gyűjtő, valamint az Expressz és Slando aprohirdetési oldalak tartoznak.
(A Menedzsment Fórum - mfor.hu ügynökségi médiaértékesítését az EvoMedia végzi.)
Menedzsment Fórum