A Sanoma Media Budapest Zrt. hat értékesítési igazgatói pozícióból három esetében a szakembereket házon belül találta meg a médiavállalat.
Martis István a Profession értékesítési vezetőjeként a válság alatti időszakban is növelte az állásportál piaci részesedését, proaktív, dinamikus csapatot alakított ki. A jövőben digitális szolgáltatás értékesítési igazgatóként tevékenykedik, a Profession élén utódát már keresi a Sanoma. Addig Martis István párhuzamosan látja el a két feladatot.
Ritter Tamás BTL értékesítési igazgatóként a BTL- és integrált kommunikációs megoldások üzletágat irányítja. A vezető feladata lesz a teljes márkamagazin-, márkakiterjesztés- és rendezvény-szponzorációs üzletág további sikeres fejlesztése, integrált kommunikációs megoldások fejlesztés és koordinálása.
May Józsefet televízió értékesítési pozíciójában, a STORY4 és STORY5 csatornák értékesítéséért felelős csapat vezetőjeként megerősítette a Sanoma. A hosszú évek óta a médiavállalatnál dolgozó szakember építette fel a televízió-ágazat hirdetés-értékesítését.
Márkus Krisztina november elsejétől mint ügynökségi és magazin értékesítési igazgató csatlakozik a Sanomához. A tapasztalt szakember a Universal McCann ügynökség médiavásárlási igazgatói pozíciójából érkezik.
Jákó Eszter értékesítési termékfejlesztés és támogatási igazgatóként kezdte meg munkáját szeptember elején a Sanoma Media Budapestnél. Jákó Eszter korábban hét éven keresztül az E.ON Hungária marketing vezetője, előtte öt évig a UPC Magyarország stratégiai marketing igazgatója volt.
Berkes Bálint digitális hirdetésértékesítési igazgatói pozícióban tér vissza november elején a Sanoma Media Budapesthez, ahol korábban, szintén a kereskedelmi igazgatóságon, a kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás volt a feladata. Berkes Bálint 2009 és 2011 októbere között a Pannon Lapok Társasága országos értékesítési vezetőjeként dolgozott.
- A 2012-es üzleti évet komoly szakmai hátterű csapattal kezdjük meg. Meggyőződésem, hogy az új vezetők irányítása alatt a Sanoma Media Budapest kereskedelmi szervezete az eddiginél is hatékonyabban járul majd hozzá a vállalat pozíciójának további erősítéséhez, minden számunkra releváns piaci szegmensekben. A kereskedelmi terület megerősítése hűen tükrözi a Sanoma Media Budapest stratégiáját, amelyben kereskedelmi, szolgáltató és tartalom-előállító médiacégként definiálja önmagát– nyilatkozta Steff József kereskedelmi igazgató a kinevezések bejelentésekor.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.
mfor.hu