3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Véglegessé vált a T-Com, T-Mobile és T-Online márkákért felelős marketingszervezet és kommunikációs terület szervezeti struktúrája a Magyar Telekomon belül.

A legnagyobb hazai távközlési vállalat tavaly meghirdetett, és januárban megkezdett átalakítása során Winkler János vezérigazgató-helyettes vezetésével létrejött Lakossági Szolgáltatások Üzletág szolgálja ki a csoport lakossági vezetékes- és mobil-előfizetőit, áll a társaság közleményében.

Az üzletágon belüli munkamegosztás kialakítása során a T-Com, a T-Mobile és a T-Online márkákat Langsteiner Marianne vezetésével az integrált marketingigazgatóság kezeli, és szintén egységes az üzletághoz tartozó T-Com, T-Mobile és T-Online márkák teljes körű kommunikációja is (marketingkommunikációs, pr, szponzorációs), amelynek feladatait Liptay Gabriella irányításával a Kommunikációs Ágazat végzi.

Langsteiner Marianne, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának marketingigazgatója. Okleveles közgazdaként végzett a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen, külkereskedelmi szakirányon. Erősáramú automatika üzemmérnöki diplomát szerzett a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán.

Szakmai pályafutását a Transelektro Külkereskedelmi Vállalatnál kezdte, ahol különféle vezetői posztokat töltött be. 1991-től a Westel Rádiótelefon Kft.-nél, előbb marketing promóciókért és készülék beszerzésért vezetőként majd marketing- és értékesítési igazgató-helyettesként dolgozott. 1998-tól a Westel 900 Rt., később T-Mobile Üzletfejlesztési Ügyvezető igazgatója. 2004-ben a cég márkaváltási projektjének vezetője, 2005-től a T-Mobile marketingigazgatója, majd 2008-tól a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának, és az ahhoz tartozó T-Com, T-Mobile és T-Online márkáknak marketingvezetője.

Liptay Gabriella a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletág Kommunikációs ágazatának vezetője. A Budapesti Közgazdasági Egyetem külkereskedelmi és szociológia szakán végzett, és több külföldi egyetemen szakirányú programokban vett részt. Pályafutását a Budapesti Közgazdasági Egyetem Szociológiai Tanszékén kezdte, majd 1994-től a Szezám Reklám és Public Relations ügynökségnél telekommunikációs, információtechnológiai cégek ügyfélkapcsolati menedzsere, majd a cég egyik vezetője.

1997-től az Ericsson Magyarország pr-vezetőjeként, majd 2000-től kommunikációs igazgatójaként dolgozik. A Westel-T-Mobile márkaváltás kapcsán 2004-ben kérik fel a legnagyobb hazai mobilcég kommunikációs igazgató-helyettesi posztjára, majd 2006-tól T-Mobile márkáért felelős kommunikációs terület vezetőjeként folytatja munkáját, 2008-tól pedig feladata a Lakossági Szolgáltatások Üzletág Kommunikációs ágazatvezetőjeként már a T-Com, T-Mobile és T-Online márkák kommunikációjának összehangolása, irányítása.

További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!