A legnagyobb hazai távközlési vállalat tavaly meghirdetett, és januárban megkezdett átalakítása során Winkler János vezérigazgató-helyettes vezetésével létrejött Lakossági Szolgáltatások Üzletág szolgálja ki a csoport lakossági vezetékes- és mobil-előfizetőit, áll a társaság közleményében.
Az üzletágon belüli munkamegosztás kialakítása során a T-Com, a T-Mobile és a T-Online márkákat Langsteiner Marianne vezetésével az integrált marketingigazgatóság kezeli, és szintén egységes az üzletághoz tartozó T-Com, T-Mobile és T-Online márkák teljes körű kommunikációja is (marketingkommunikációs, pr, szponzorációs), amelynek feladatait Liptay Gabriella irányításával a Kommunikációs Ágazat végzi.
Langsteiner Marianne, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának marketingigazgatója. Okleveles közgazdaként végzett a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen, külkereskedelmi szakirányon. Erősáramú automatika üzemmérnöki diplomát szerzett a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán.
Szakmai pályafutását a Transelektro Külkereskedelmi Vállalatnál kezdte, ahol különféle vezetői posztokat töltött be. 1991-től a Westel Rádiótelefon Kft.-nél, előbb marketing promóciókért és készülék beszerzésért vezetőként majd marketing- és értékesítési igazgató-helyettesként dolgozott. 1998-tól a Westel 900 Rt., később T-Mobile Üzletfejlesztési Ügyvezető igazgatója. 2004-ben a cég márkaváltási projektjének vezetője, 2005-től a T-Mobile marketingigazgatója, majd 2008-tól a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának, és az ahhoz tartozó T-Com, T-Mobile és T-Online márkáknak marketingvezetője.
Liptay Gabriella a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletág Kommunikációs ágazatának vezetője. A Budapesti Közgazdasági Egyetem külkereskedelmi és szociológia szakán végzett, és több külföldi egyetemen szakirányú programokban vett részt. Pályafutását a Budapesti Közgazdasági Egyetem Szociológiai Tanszékén kezdte, majd 1994-től a Szezám Reklám és Public Relations ügynökségnél telekommunikációs, információtechnológiai cégek ügyfélkapcsolati menedzsere, majd a cég egyik vezetője.
1997-től az Ericsson Magyarország pr-vezetőjeként, majd 2000-től kommunikációs igazgatójaként dolgozik. A Westel-T-Mobile márkaváltás kapcsán 2004-ben kérik fel a legnagyobb hazai mobilcég kommunikációs igazgató-helyettesi posztjára, majd 2006-tól T-Mobile márkáért felelős kommunikációs terület vezetőjeként folytatja munkáját, 2008-tól pedig feladata a Lakossági Szolgáltatások Üzletág Kommunikációs ágazatvezetőjeként már a T-Com, T-Mobile és T-Online márkák kommunikációjának összehangolása, irányítása.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.