Az autógyártó főleg az Egyesült Államokban, Kínában és más, fejlődő piacokon számít nagyobb növekedésre, ahol az üzemanyag-takarékos modelljei iránti kereslet erősödése prognosztizálható - közölte a japán Nikkei üzleti napilap.
A Toyota csoport 2006-ban vetett véget az amerikai General Motors (GM) 75 évig tartó uralmának, 128 ezerrel több autót adott ugyanis el, mint a küszködő detroiti behemót.
Az elmúlt negyedévben a japán cég nyeresége csaknem egyharmadával, 32 százalékkal emelkedett a tavalyi hasonló időszakhoz képest. Eladásai 15,7 százalékkal, 54,7 milliárd dollárra emelkedtek az előző évhez képest, profitja pedig elérte a 4,1 milliárd dollárt. Eddig a GM tartotta a bevételi rekordot 54,5 milliárddal - közölte korábban az mfor.hu.