Az összesített utasszám is évről évre fokozatos növekedést mutat: 2004-ben 0,57, 2005-ben 1,89, 2006-ban pedig már 3 millióan utaztak gépeiken. 2007-re a légitársaság közel 50 százalékos növekedést, azaz több mint 4 millió utassal számol.
Az alacsony árak érdekében a cég az üzemeltetési költségeket folyamatosan csökkenti. Ennek eredményeként bekerült az ultra low cost, azaz a különösen alacsony költséggel üzemelő társaságok nem túl népes táborába. Érdekesség, hogy egy év elején, több mint 7 ezer fő megkérdezésén alapuló, európai szintű kutatás szerint a légitársaság kiválasztásakor az utasok 100 százaléka számára prioritás az alacsony ár, sőt mintegy 70 százaléknak ez a kizárólagos döntési szempont. Az összes többi tényező (például a reptér elhelyezkedése a városközponttól) másodlagos.
A piaci terjeszkedést - többek között - az Airbus toulouse-i gyárából érkező új A320-as repülőgépek biztosítják, amelyek idén májustól és júniustól állnak szolgálatba. A jelenleg 180 üléses A320-asokat használó légitársaság a következő években évente 8 új géppel bővíti majd flottáját, így az 2012-re - a tervezett 32 új repülő vásárlásával - 53 gépből áll majd.
Menedzsment Fórum
Átlépte a hatmilliós küszöböt a Wizz Air
A Wizz Air néhány nappal ezelőtt szállította 2004. májusi indulása óta számított hatmilliomodik utasát, és három hónapon belül újabb egymillióval növeli majd utasszámát.