2p

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Sanoma Budapest átszervezte számos területének, köztük a központi marketing osztályának felépítését, beszámolási rendjét. B. Csejtei Ildikó távozásával az egyes területek és osztályok más vezetők feladatkörébe kerültek.

Az osztályok, feladatkörök átszervezésével a Sanoma Budapest átláthatóbbá kívánja tenni a működését a partnerek számára, ugyanakkor a szakmailag összetartozó területek közelebb kerültek egymáshoz, így azok szinergiája is jobban kihasználható.

Az ATL marketing, a rendezvényszervezés és a piacelemzés irányítását Domokos Szilárd marketing- és üzletfejlesztési igazgató látja el.

A PR terület felügyeletét Ruszkai Nóra, vezérigazgató-helyettes látja el.

Az előfizetéses terjesztési osztály vezetője, 2006 novemberétől Balla Ágnes lett, aki előfizetéses terjesztési igazgatóként a központi BTL marketing kampányok felügyeletét is ellátja, melyek célja új előfizetők generálása, illetve a meglévő előfizetők megtartása.

Horváth B. Soma feladatköre is kibővült, az átszervezéssel titulusa emberi erőforrás és üzleti szolgáltatás igazgatóvá módosult. Az emberi erőforrás igazgatói posztja mellett az előfizetéses terjesztési igazgató munkáját is koordinálja, valamint az árus terjesztés, műszaki igazgatóság, archívum és az üzemeltetési osztály is az ő felügyelete alatt működik.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!