Az InterVideo 2006. decemberében történt felvásárlásával a Corel megerősítette vezető szerepét mind a digitális média nemzetközi szoftver piacán, lefedve a videó, DVD, fotó és a képfeldolgozási termékcsaládokat; valamint a termelékenység területén, beleértve a főként a kis és középvállalkozások piacát célzó illusztrációs/design és irodai termékcsoportokat - áll a cég közleményében.
Az említett szerkezeti változásokat támasztják alá a mostani kinevezések is, amelyek a Corel nemzetközi régióiban történő terjeszkedését célozzák. Brett Denlyt, aki korábban az északi régiók értékesítési igazgatója volt, ma kinevezték az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régió senior csatorna Értékesítési Igazgatójának. Feladata, hogy javítsa az európai, közel-keleti és afrikai régiók kiemelt értékesítési csatornáinak teljesítményét.
A Corel ma bejelentette, hogy Daniel Weisbecket az EMEA régió senior nemzetközi Marketing Igazgatójává nevezték ki. Daniel Weisbeck feladata lesz a regionális termékmenedzsment felügyelete, valamint korábbi csatorna marketing feladatai mellett a nemzetközi piacok PR- és marketingprogramjainak ellenőrzése. Emellett
felelős lesz minden jövőbeli, a nemzetközi piacokkal kapcsolatos marketingfeladatok összehangolásáért a Corel központi, globális piacvezetőként kialakított stratégiájával, folytatva a vállalat terjeszkedési erőfeszítéseit a nemzetközi területeken.
A Corel Jussi Arovaaraát nemzetközi értékesítési műveleti senior igazgatóvá nevezte ki, akinek az értékesítési műveletek irányítása mellett az európai és ázsiai régiók nemzetközi ügyfélszolgálatainak irányítása lesz a feladata.
A Corel tervei szerint a vállalat kiemelt disztribúciós csatornáit is meg kívánja erősíteni, köztük az OEM-et (Eredeti Berendezések Gyártói, Original Equipment Manufacturer), eStore-t, az eCommerce-t és a hagyományosabb viszonteladói- és licenc csatornákat.