1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Audi a BMW-vel ellentétben belátható időn belül nem jelenik meg a piacon tisztán elektromos hajtású autóval.

"Az elkövetkező néhány évben még nem lesz piaca egy tisztán elektromos hajtású autónak" - jelentette ki Luca de Meo, az Audi marketing igazgatója a Focus magazinnak. A Volkswagen-leányvállalat középtávon minden erőfeszítését plug-in hibrid, azaz árammal a hálózatról is tölthető, a robbanómotoros és az elektromos hajtásláncot egyesítő autók fejlesztésére összpontosítja. Az Audi véleménye szerint csak a hibrid technológia képes az elektromos mobilitásnak "teljes értékű vezetési élményt" nyújtani.

A BMW a napokban mutatta be tisztán elektromos hajtású és már az idén novemberben a szalonokba kerülő "i3" modelljét. A Németországban 35 ezer eurós alapáron induló jármű hatótávolsága egy feltöltéssel 130-160 kilométer körül lesz. Elemzők 25 ezres eladásra számítanak a kocsiból jövőre, ami meglehetősen magas szám ahhoz képest, hogy a Daimler "Elektromosmart" modelljéből csak néhány ezret ad el évente.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!