A szokásos éves megújulásra az ifjúsági célcsoport rohamosan változó igényei, illetve a folyamatosan alakuló trendek miatt van szükség. "A Te világod!" szlogen hangsúlyozni kívánja az olvasók személyes véleményének fontosságát, ennek enged még több teret az új koncepció. A lap tördelésében bekövetkezett frissítés pedig erősen emlékezteti az olvasót az internet világára.
"Ma már aligha van olyan fiatal, aki ne töltene el órákat az interneten. Ennek tudatában a július közepén megjelenő augusztusi lapszámtól a web designra emlékeztető tördelés, illetve több olvasók által írt tartalom jellemzi a lapot. Dedikált rovatokkal, VIP tagsággal ösztönözzük az olvasókat aktív részvételre. A lap hat fő pillére a celeb, pasik, stílus, girlpower, show, fun, melyek a lapon belül önálló kis magazinokat alkotnak" - mondta el Illés Csaba, a Teen Network (Bravo Girl, BRAVO, IM) és a hot! főszerkesztője.
Az IM megújulását több csatornán is kommunikálják: TV szpotok (VIVA, MTV Europe), rádió szpotok (Juventus, Rádió1), sajtóhirdetések (Blikk, TV Blikk, hot! magazin, Bravo Girl! magazin, Tina, Blikk Nők, IM, BRAVO, Képes Sport) és online megjelenések (blikk.hu, im-net, bravo.hu) alkotják a komplex médiakampányt.
A kampányt a Ringier házon belül készítette, a médiavásárlást az mm&v Médiaügynökség végezte, áll a társaság közleményében.