Kiemelte: a franchise rendszerben működő autómosó hálózatot a Magyarországgal szomszédos országokba is kiterjesztenék a közeljövőben. Jelenleg a környező országokból egyedül Romániában van a cégnek olyan partnere, amely jogosult arra, hogy továbbértékesítse a teljesen magyar technológiát.
Rámutatott: a társaság olyan technológiát alkalmaz, amely miatt csak 5 liter vízre van szükség egy autó lemosásához, míg egy hagyományos gépi mosó 200 liter, egy kézi mosó pedig 80 liter vizet használ el.
Poczkodi Andrea aláhúzta: egy új autómosó nyitása jelenleg 6,5 millió forintba kerül a partnereknek, az összeg a technológia mellett magában foglalja az autómosó kialakítását is az áruházak, bevásárlóközpontok parkolóiban.
A cég 2006-ban kezdte el tevékenységét, az első autómosót Budapesten a Lurdy-házban nyitották, míg 2008 óta franchise rendszerben működik a hálózat. Az EZ Wash 20 autómosója összesen 80-100 főt foglalkoztat. A franchise üzletág igazgató az MTI-nek elmondta: korábban 1,5-2 év alatt térült meg egy autómosó létrehozása a partnereknek.
MTI