1p

A japán hátterű Hoya Lens Hungary Zrt. az Avantgarde Groupot bízta meg public relations feladatainak elvégzésével. Az Avantgarde meghívásos tenderen nyerte el a megbízást, amelynek első állomásaként újévi háttérbeszélgetés keretében lencselevest szolgáltak fel a szakújságíróknak.

A Hoya negyven százalékos piaci részesedéssel rendelkezik a szemüveglencsék hazai piacán. "A magyar népesség ötven százaléka szorul látáskorrekcióra. Ebből a többség szemüveglencsén keresztül szemléli a világot, mégsem tudunk a lencsékről szinte semmit. Ezen kívánunk változtatni" - mondta Császi Dóra, az Avantgarde Business Communications részlegének igazgatója. Az Avantgarde feladata lesz a japán technológián alapuló lencsegyártás hátterének, a fejlesztéseknek, a szemüveglencse trendeknek és divatoknak folyamatos megismertetése a nagyközönséggel.

A Hoya Lens Hungary Zrt. a japán Hoya optikai vállalat tagja, a Hoya Vision Care üzletág része. A Hoya Vision Care tevékenységi körébe tartozik az információs technológia, a látás és az életminőség javítása. A magyar leányvállalat a Magyar Optikai Műveket (MOM) megvásárló belga Buchmann felvásárlásával, 1999-ben lépett a hazai piacra.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!