1p

Miután az Adidas 3,8 milliárd dollárért vásárolta meg amerikai riválisát, a Reebokot, idén mindössze 7 millió dollárt költött a brand marketingjére, ami miatt a Reebok által termelt bevétel jócskán elmaradt a remélt mértéktől.

Az Adidas elismerte, hogy nagy hibát vétettek, amikor a Reebok marketingjére az idei év első hat hónapjában csupán 7 millió dollárt költöttek, és ennek köszönhetően 14 százalékkal visszaestek a Reebok eladásai - jelentette a Reuters. Az Adidas vezérigazgatója erre reagálva jelezte, hogy jövőre 63 millió dollárt fognak költeni az új brandjük népszerűsítésére, amelytől elsősorban az új nemzetközi piacokon, Kínában, Oroszországban és Indiában várnak jelentős növekedést.

A világ második legnagyobb cipőgyártója a Reebok idei blamázsa miatt jövőre a tervezett 20 százalék helyett csupán 15 százalékkal tudja majd várhatóan növelni a bevételeit. Bár a Reebok nem veszteséges, de az Adidas-csoport másik két tagjához - az Adidashoz és a TaylorMade Golfhoz - képest jelentősen elmarad, hiszen ez utóbbiak 21,5 százalékkal növelték nyereségüket 2006 első három negyedévében a tavalyi év ugyanezen periódusához viszonyítva.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!