2p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Rekord nagyságú árbevételt ért el az Adidas, nyereségét pedig az előző évinek több mint kétszeresére növelte tavaly, a labdarúgó-világbajnokság évében.

A német sportszergyártó társaság a dél-afrikai vb mellett a Reebok javuló eredményeiből profitált. A bevétel minden korábbinál nagyobb, 12 milliárd euró volt, 15,5 százalékkal nőtt 2009-hez képest. Az adózott nyereség 245 millió euróról 567 millióra emelkedett. A részvényenkénti nyereség 35 euró centről 80 centre ugrott fel, jóval az elemzői előrejelzések 64 centes átlaga fölé.

A társaság szerint az idén tovább nőhet a bevétel és a nyereség is, mert a világgazdasági konjunktúra beindulása ellensúlyozza a nyersanyagok drágulásának hatását. Az árbevétel növekedésének mértéke alulról közelítheti a 10 százalékot, a nyerség pedig 625 és 650 millió euró között alakulhat.

Az Adidas 2005-ben vásárolta fel az amerikai Reebokot, így egyesült a sportszergyártás második és harmadik számú szereplője, de a világelső Nike-ot egyesült erővel sem sikerült behozni. A sokáig gyengélkedő Reebok azonban kezd magára találni; újrapozícionálták a márkát, a fitnesz területre koncentrálnak, és elsősorban a nőket célozzák meg. A tervek szerint fitneszterem hálózatot is fejlesztenek és bevezetnek Reebok márkájú sportitalokat és étrend-kiegészítőket.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!