A kormány még a hónap végéig kiválasztja a privatizációs tanácsadót. A bizottság arról is döntött, hogy nem privatizálják a belgrádi nemzetközi repülőteret.
Az még egyelőre kérdés, hogy hányan jelentkeznek a légi cégre, amely nemcsak 200 millió dolláros adósságterhet hordoz, hanem 16 gépből álló flottája is meglehetősen elavult: a JAT-nak 16 régi típusú Boeing 737 és ATR-72 gépe van, melyek európai, közel-keleti és észak-afrikai célállomásokra repülnek.
Szerb lapértesülések szerint a cég iránt az orosz Aeroflot, illetve az indiai Air India érdeklődik.
Az évtizedek óta monopolhelyzetben lévő JAT-nak a médiában korábban megjelent kommentárok szerint igen rossz a híre az utazóközönség körében a pontatlanság, az ügyfelekkel való bánásmód, valamint a kiszolgálás hiányosságai miatt.