A Reklámfesztivál díjátadó gáláján az RTL Klub "csirkeközpontú" imázskampánya fölényes győzelmet aratott, több Arany és Ezüst Penge mellett Arany Borotva díjat is kapott, míg a kivitelező ügynökség, az Akció-NXS a legeredményesebb kreatív cégnek járó Arany Gordiuszban részesült.
[ajanlo=174][igazitas=left/]A komplex kampány kategóriában bronz pengét nyert az ex-Matáv/T-Com madaras kampánya. Emellett a varjús kampány kapta az Account Szoba által alapított díjat, az "arany gondolat"-ot, amit a legjobb gondolati alapra, insightra épülő kampánynak szántak.
A szakmai megmérettetést megelőzően a Menedzsment Fórum oldalain zajlott Reklámmustra 2005/1 szavazáson a varjús kampány több díjat is elnyert a közönségtől. A madaras szpotok elvitték a "Legeredetibb Ötlet" képzeletbeli díját, valamint a "Profi kivitelezés" és az érzelmi azonosulás szempontjából is ők voltak a nyerők.
Több díjat kapott a Human Telex is, amely Arany Pengét vitt haza az integrált BTL kommunikáció kategóriában a Dreher számára bonyolított Napköztársaság kampányért. A DDB Budapest döntőbe került négy munkája közül a Kaszni és a Tűsarok címűért arany, a Leláncolva elnevezésűért pedig Ezüst Pengét érdemelt ki.
Menedzsment Fórum
Az Aranypenge is felfigyelt az ex-Matáv varjúkra
A hatodik alkalommal megrendezett Aranypenge Fesztiválon az RTL Klub csirkés imázskampánya tarolt, de a szakma a legjobbak közé sorolta az ex-Matáv/T-Com "madaras kampányát" is, ami korábban a Menedzsment Fórum Reklámmustra 2005/1. szavazásán közönségkedvencnek bizonyult.