A megállapodás értelmében a Disney több millió csomag Rayovac-elemet vásárol az azokat gyártó Spectrum Brandstől, és hat amerikai vidámparkjában és csúszdaparkjában csak ezeket árusítja majd - írja az International Herald Tribune.
A parkokban, illetve a Target és a Wal-Mart áruházláncok üzleteiben árusított elemek csomagolását a Disney-karakterek ékesítik majd. Az ügylet során arról is megállapodtak a cégek, hogy a Disney reklámozni fogja a Rayovac termékeit magazinjaiban és tévéadóin, cserébe pedig az elemgyártó szponzorálja a Disney februárban megjelenő új DVD-jét.
A Duracell-nyuszi nyomába ered Miki egér
A jól ismert rózsaszínű plüssnyúl régóta szimbóluma a Duracell-elemek tartósságának. Most azonban még nagyobb sztárok, a Disney animált csillagai hívják ki a sportnyuszit, a cég ugyanis megegyezett a Rayovac elemgyártóval arról, hogy kizárólag e vállalat termékeit árulja vidámparkjaiban.