1p

Tényleg itt a repülőrajt, jön a gazdasági áttörés?
Mi vár a magyar vállalkozásokra? Mit okoz az árrésstop?

Online Klasszis Klub élőben Oszkó Péterrel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. április 8. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A jól ismert rózsaszínű plüssnyúl régóta szimbóluma a Duracell-elemek tartósságának. Most azonban még nagyobb sztárok, a Disney animált csillagai hívják ki a sportnyuszit, a cég ugyanis megegyezett a Rayovac elemgyártóval arról, hogy kizárólag e vállalat termékeit árulja vidámparkjaiban.

A megállapodás értelmében a Disney több millió csomag Rayovac-elemet vásárol az azokat gyártó Spectrum Brandstől, és hat amerikai vidámparkjában és csúszdaparkjában csak ezeket árusítja majd - írja az International Herald Tribune.

A parkokban, illetve a Target és a Wal-Mart áruházláncok üzleteiben árusított elemek csomagolását a Disney-karakterek ékesítik majd. Az ügylet során arról is megállapodtak a cégek, hogy a Disney reklámozni fogja a Rayovac termékeit magazinjaiban és tévéadóin, cserébe pedig az elemgyártó szponzorálja a Disney februárban megjelenő új DVD-jét.

Menedzsment Fórum 


AJÁNLOTT VIDEÓK

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!