A Használtautó csoport működteti az új vagy használt autókat kereső, vásárolni vagy eladni szándékozók körében legnépszerűbb internetes oldalakat. „Oldalaink reklámfelületeinek értékesítéséhez olyan partnert kerestünk, akinek online piacismerete, szakmai háttere segítségünkre lesz abban, hogy a hirdetők számára még jobban bizonyíthassuk a Használtautó.hu-ban rejlő potenciált" - nyilatkozta Fodor László, a Használtautó Kft. marketingvezetője.
"Weboldalainkkal olyan embereket érünk el, akik a közeljövőben autóvásárlást terveznek. Emellett tudjuk, hogy a látogatóink milyen színű, márkájú, korú, benzines vagy dízel autót keresnek, és azzal is tisztában vagyunk, mennyi pénzük van rá. Ezek ismeretében célzott, hatékony megjelenést tudunk biztosítani hirdetőinknek” - mondts Fodor László.
Az EvoMedia portfóliója havonta stabilan 3 millió főt ér el, különösen hír tematikában és listing oldalakban erős. Az új együttműködés eredményeként a vásárlást előkészítő oldalak legszélesebb kínálatát az EvoMedia nyújtja a hazai online piacon.
"A hirdetőknek olyan megoldásokra és felületekre van szükségük, amelyekkel egyszerre tudnak márkát építeni és eladni. Erre leginkább a vásárlást előkészítő (ár-összehasonlító) és az apróhirdetési oldalak a leghatékonyabbak" – nyilatkozta Péli Árpád, az EvoMedia ügyvezetője. - "A közös termékfejlesztés eredményeként mostantól a Használtauto.hu számos új, nagyméretű, látványos, videóhirdetésre is alkalmas megoldással áll a hirdetők rendelkezésére. Legyen szó márkaépítésről, termékbevezetésről, készletkisöprő kampányról, a Használtautó csoport korszerű és targetált eszköz a hirdetők kezében. Büszkék vagyunk rá, hogy bennünket bíztak meg az értékesítéssel."
(Az mfor.hu ügynökségi értékesítését is az EvoMedia végzi - szerk.)
mfor.hu