1p

Az IAB (Interactive Advertising Bureau) az online reklám nagyobb elfogadottságát és a piac növekedését tűzte ki célul a most indult kampányában.

Az IAB (Interactive Advertising Bureau) az online reklám nagyobb elfogadottságát és a piac növekedését tűzte ki célul a most indult kampányában.

A kommunikációjuk során felkívánják hívni a megbízók (hirdetők és médiavásárlók) figyelmét, hogy mára az online eszközök is a médiamix szerves részét képzik. Erre utal a reklámok fősora is: "Az interaktív reklám aktív részét képezi a médiamixnek".

A kreatív anyagok többezer kutatás és esettanulmány eredményeiből táplálkoznak. A kampány természetesen felhasználja az online hirdetési lehetőségeket, különböző szakmai site-okon, célzott e-maillistákon jelenik meg, ezt hagyományos DM-akció és sajtóhirdetések egészítik ki.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!