Steven Udvar-Hazy elnök-vezérigazgató elmondta, hogy az ILFC-hez hasonló globális bérbeadók számára az A350-es a legkézenfekvőbb választás, hiszen jól kombinálható más Airbus-okkal, egyszerű kezelni és nagy a hatótávolsága.
[ajanlo=1175][igazitas=right/]A cég a szuperjumbo mellett elsőként rendelt az A319-es, A321-200-as, A330-200-as, A330-300-as, és az A340-600-as Airbus-okból is, amelyek mind piacvezetők kategóriájukban. Gyakorlatilag az összes Airbus-típus megtalálható a társaság flottájában, így az a gyártó legnagyobb egyéni ügyfele.
Ahogy a Menedzsment Fórum már korábban megírta, a közelmúltban a TAP Portugal és az ALAFCO is vásárolt A350-eseket, összesen 22 darabot. A csak Airbus-okkal repülő TAP a 2013-tól csatasorba álló új gépekkel a hosszú távú flottáját kívánja erősíteni. A kuvaiti ALAFCO a repülőgép-bérbeadó társaságok közül elsőként rendelt az Airbus új A350-es modelljéből, s tizenkét darabos rendelése mellé elővásárlási jogot vett hat másikra. A cég gépei 2012 harmadik negyedévére várhatók. A vállalat elnök-vezérigazgatója szerint az A350-es jó módja az előrelátó befektetésnek, hiszen a közel-keleti ügyfeleknek hamarosan szükségük lesz a típus által kínált gazdaságosságra és hatótávolságra.