A holland banki-biztosítói csoport tavaly robbant be az autós cirkusz világába, amikor névadó szponzora lett a Renault-csapatnak. A társaság a Magyar Nagydíj mellett az idénynyitó ausztrál és a szeptemberi belga nagydíjat is névadóként jegyzi majd - e két versenyhelyszínnel ugyanakkor már a 2009-re vonatkozó kontraktust is megkötötték.
Az ING hirdetései a 18 versenyhelyszín közül 13 esetben feltűnnek majd a közvetítéseken - mondta el Isabelle M. Conner, az ING Csoport marketingvezetője. A magyar nagydíj támogatása természetes volt a társaság számára, hiszen a csoport számára Közép- és Kelet-Európa kiemelten fontos piac, hazánkban például a piacvezető biztosítót jegyzik.
A Magyar Nagydíj az egyetlen futam ebben a régióban, így a cég számára alapvető volt, hogy ezt a versenyt sikeresen használja fel a cég ismertségének további növelésére. A Napi Gazdaság információi szerint a Magyar Nagydíjra vonatkozó szponzorációs szerződést az ING az Allsports nemzetközi sportmarketingcéggel kötötte meg. A szponzoráció összegét üzleti titokként kezelik.