1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Szakmai körökben az a pletyka terjed, hogy gyakorlatilag Széles Gábor cégének írták ki a debreceni autóbusz-közlekedés működtetéséről szóló pályázatot - írta keddi számában a Hajdú-bihari Napló.

A lap cikkében úgy fogalmaz: úriemberek már nem kötnek fogadást arra, ki nyeri a Volán helyére kiírt pályázatot Debrecenben. A napilap emlékeztetett rá, hogy a város önkormányzata, miután elégedetlen a Hajdú Volán szolgáltatásával, pályázatot írt ki az autóbusz-közlekedés működtetésére.

"Ökörség" - reagált erre Iván Endre, az Ikarusbus Járműgyártó és Értékesítő Kft., azaz a Széles Gábor-féle cég stratégiai tanácsadója. Azt viszont leszögezte: cégcsoportjuk nem csak a megfelelő alacsonypadlós autóbuszok előállítására képes, de szolgáltatási tapasztalatokkal is rendelkezik.

Zilahi-Sebess Géza, a Hajdú-Volán Zrt. vezérigazgatója a lapnak elmondta: a kiírásban olvasható szigorú műszaki paramétereknek egyetlen magyarországi Volán vállalat sem felel meg. Az újság számításai szerint a kiírásnak megfelelő buszbeszerzés mintegy 8 milliárd forintba kerülne.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!