2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre több közösségi portál jelenhet meg a mobilokon John du Pre Gauntt, az eMarketer szakmai portál szakértője szerint, aki a piac első előrejelzéseit tekinti át.

Az M:Metrics az egyik első piackutató, amely adatokat közölt a mobilokon megjelent közösségi portálok felhasználóiról Nyugat-Európában és az Amerikai Egyesült Államokban. Idén augusztusban a cég nyilvánosságra hozta, hogy az USA-ban és Európában nagyjából 12,3 millió fogyasztó lépett fel közösségi honlapra mobiltelefon segítségével 2007 júniusában.

Az amerikai előfizetők állnak a lista élén hétmillió előfizetővel, ez az összes mobilozó 3,5 százaléka - ennyien használtak közösségi portált vagy blogoztak a vizsgált harminc nap alatt. Azok, akik naponta vagy többször egy héten használnak ilyen szolgáltatást, az összes mobiltelefon-felhasználó 1,8 százalékát teszik ki az USA-ban. Európában az Egyesült Királyság vezet 1,1 millió fogyasztóval, míg Spanyolországban 750 ezren kerestek fel ilyen oldalt mobiljukon.

Kérdésként merülhet fel, hogy vajon teljesen új mobilos közösségi portálok válnak népszerűvé, vagy a már létező oldalaknak a mobiltelefonos változata terjed el. Az M:Metrics adatai szerint az utóbbinak van igen nagy valószínűsége, hiszen a MySpace és a Facebook volt a két legnépszerűbb mobil közösségi portál az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban is. (Az USA-ban 3,7 millió használta ezeket, míg az Egyesült Királyságban 440 ezer.) Más európai országokban az MSN lehet az elsődleges mobil közösségi portál.

Az M:Metrics megerősítette, amit sejteni lehetett: a mobil közösségi portálok túlnyomórészt a fiatal fogyasztók szórakozása. A kutató cég jelentése szerint a 25 éven aluliak a legaktívabb felhasználók, többségük naponta vagy többször egy héten kapcsolódik a portálokhoz.

A közösségi portálok iránt egyre nagyobb az érdeklődés a marketingesek körében is. A Coca-Cola nemrégiben jelentette be, hogy mobil közösségi portált indít az Egyesült Államokban és Kínában, ahol a tagok elhelyezhetik profiljukat, képeket rakhatnak fel, és találkozhatnak új barátokkal.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!