Egymilliárd dolláros tendert nyert az OMD. A médiavásárlási megbízás azokra a piacokra érvényes, ahol a Vodafone számottevő érdekeltségekkel van jelen. Az OMD így a mobilcég médiavásárlójaként elsősorban az európai, illetve ázsiai és óceániai régiókban lép majd fel, hiszen az Egyesült Államokban a brit cég, csak mint a Verizon Wireless kisebbségi tulajdonosaként érdekelt.
Az eset érdekessége, hogy év elején az OMD a Vodafone UK médiamegbízását elveszítette, ám a mostani győzelmével a jövőben ismét vissza kerül a feladat hozzájuk. A most lezárt tenderen az OMD mellett az Aegis csoporthoz tartozó Carat, illetve a WPP egyik részlege tűnt esélyesnek.
Az OMD számára rövid időn belül ez a második jelentős globális tender, amely sikeresen zárult számukra. A társaság a közelmúltban nyerte meg a világ legnagyobb online állásközvetítő vállalatának, a Monsternek a 200 millió dolláros médiatervezési és vásárlási tenderét.