1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az olasz Luxottica csoport (amely többek között az amerikai Ray Ban szemüvegmárka birtokosa) 1,2 milliárd euróért megvette a főleg a sportos divatot kedvelők státuszszemüvegét gyártó amerikai Oakley céget.

A Luxottica szerint a kereskedelem szintjén jól össze lehet majd párosítani a két márkát, ráadásul az Oakley az úgynevezett új piacokon jelentős forgalomnövekedési lehetőségek előtt áll. A közös forgalmazás révén egyben pénzt takaríthat meg a cég, legalább száz millió eurót.

Elemzők szerint az olasz csoport általában sokat javít nyereségességén egyes márkák bekebelezésével. Az Oakley megvételétől jövőre az eladások 12 százalékos növekedését reméli.

A Luxottica gyártja és forgalmazza a híres divatházak nevét viselő szemüvegek többségét, így ővé a Dolca & Gabbana, a Versace, a Polo Ralph Lauren, a Chanel és még több más nagy márka is. Olaszországban hat, Kínában pedig két gyára van.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!