1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az olasz Luxottica csoport (amely többek között az amerikai Ray Ban szemüvegmárka birtokosa) 1,2 milliárd euróért megvette a főleg a sportos divatot kedvelők státuszszemüvegét gyártó amerikai Oakley céget.

A Luxottica szerint a kereskedelem szintjén jól össze lehet majd párosítani a két márkát, ráadásul az Oakley az úgynevezett új piacokon jelentős forgalomnövekedési lehetőségek előtt áll. A közös forgalmazás révén egyben pénzt takaríthat meg a cég, legalább száz millió eurót.

Elemzők szerint az olasz csoport általában sokat javít nyereségességén egyes márkák bekebelezésével. Az Oakley megvételétől jövőre az eladások 12 százalékos növekedését reméli.

A Luxottica gyártja és forgalmazza a híres divatházak nevét viselő szemüvegek többségét, így ővé a Dolca & Gabbana, a Versace, a Polo Ralph Lauren, a Chanel és még több más nagy márka is. Olaszországban hat, Kínában pedig két gyára van.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!