A vizsgálat eredményeiből az is kiderült, hogy az origo átlagon felül teljesít ismerősség, egyediség, népszerűség és relevancia szempontjából, míg a minőség terén vezeti a mezőnyt.
Az egyes médiumokat a válaszadók külön-külön értékelték egy tízfokú skálán, a vizsgálatban tartalomorientált - RTL Klub, TV2, Népszabadság, Blikk, Index, origo - és szolgáltatásorientált - freemail, Gmail, iWiW, myVIP.hu - médiumok is szerepeltek.
Felmérésük szerint a tartalomorientált médiumok között a legnézettebb kereskedelmi televízió, az RTL Klub több kategóriában vezet, az adott médiumokat ismerő felhasználók ugyanakkor minőség tekintetében magasabbra helyezik az origo-t, mint az RTL Klubot. Az origo a másik országos kereskedelmi televízióval, a TV2-vel gyakorlatilag holtversenyben van egyediségét és relevanciáját illetően, míg minőségben még nagyobb előnnyel veri, mint az RTL Klubot.
A szolgáltatásorientált médiumok között az origo csoporthoz tartozó szolgáltatások rendkívül magas értékeket értek el. A freemail és az iWiW minden kategóriában magasan versenytársai fölött teljesített a felhasználóknál.
A kutatás személyes adatfelvétellel készült, melynek során 800 embert kérdeztek meg, akik reprezentálták a 18-59 éves, legalább heti rendszerességgel internetet használó lakosságot nem, életkor, iskolai végzettség és lakóhely típusa szerint.