1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Dirk Gerkenst, az RTL Klub vezérigazgatóját választotta a magyarországi médiaipar legbefolyásosabb szereplőjének a Marketing&Média című szakmai lap - közölte a kiadvány vezetője a tihanyi Media Hungary konferencián kedden.

Az ötvenes listát a lap 18 munkatársa - a szerkesztőbizottság tagjai és néhány újságíró - állította össze. Nyomárkay Kázmér közölte: a rangsort annak függvényében állították össze, hogy az érintett mennyi pénz felett rendelkezik, milyen a véleménybefolyásoló képessége és mióta tölt be pozíciót a médiában.

Az ötvenes lista első helyén Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója végzett. A második Bayer József, az Axel Springer, a harmadik pedig Szabó György, a Sanoma vezérigazgatója lett.

A közmédia formálói a mezőny végében kaptak helyet: Such György, a Magyar Rádió elnöke 45., Vince Mátyás, a Magyar Távirati Iroda első embere 49. lett. A lista első harmadába egyetlen nő jutott be: Hídvéghy Melinda, az Epamedia elnök-vezérigazgatója, a Magyar Közterületi Reklámszövetség társelnöke.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!