A Médiapiac beszámolója szerint Vidus Gabriella, a vállalat vezérigazgatója a Brandfesztivál csütörtöki napján mutatta be az RTL Total Video Stratégiája (TVS), amitől azt várják, hogy a tévétársaság kilép a lineáris műsorszolgáltatás egyre szűkebb keretei közül, és tartalmait a digitális térben is nagyobb hatékonysággal tudja terjeszteni, mint eddig. „Mostantól nem egy képernyőre gyártunk és a különféle platformokon megjelenő tartalmaink egyenrangúak lesznek” - mondta Vidus Gabriella.
A társaság célja, hogy a meglehetősen alacsony online videós hirdetési piacot felpörgessék és ebből minél nagyobb szeletet hasítsanak ki. Az RTL vezetője szerint hazai hirdetők jelenleg büdzséjük alig három százalékát költik el online videós tartalmakra, ezzel szemben a nemzetközi átlag 10-15 százalék és ez a szám rohamosan növekszik.
Az új RTL Moston januártól az RTL Klub, az RTLII, a Cool, az RTL Gold műsorait, videós tartalmait és a hozzájuk kapcsolódó, csak az online-ra gyártott videókat lehet mjd megtalálni. Változás a korábbiakhoz képest, hogy most már a Facebook-profiladataink megadásával is be lehet majd lépni, de a regisztráció továbbra is feltétel, írja a Mediapiac.
Az RTL Magyarország januártól egy külön gyerekcsatornát is indít Kids néven a site-on, amelyen egyrészt a lineáris csatornákon elérhető tartalmakat gyűjtik össze, másrészt lesznek olyan videós tartalmak, rajzfilmek is, amiket csak ezen a platformon vetít a tévétársaság.
Az RTL az internetből is nagyot harapna
Az RTL Most szolgáltatást januártól új alapokra helyezné a vállalat. Emellett az RTL újabb csatornákat is indít, ezúttal virtuális adókkal jelentkezik.