Egy hagyományos számla előállítási költsége nyomtatással, borítékolással, postázással együtt elérheti a 200 forintot is. Ez elektronikus úton 25-30 forintba kerül. 100 ezer számla esetén havi 17 millió forint megtakarítást eredményezhet.
A vállalatok számára egyaránt a gyorsabb és sokkal olcsóbb ügyintézés nagy előnyt jelent, így nem véletlen, hogy az e-Szignót már egyre többen alkalmazzák, sőt ajánlják ügyfeleiknek. Emellett, elsősorban a banki ügyintézéseknél, az elektronikus cégeljárási szolgáltatása díj-, jutalék- és költségmentes. Az elektronikus úton létrehozott okiratokat (e-hiteles cégkivonat) az alábbi ügyletekhez lehet benyújtani: bankszámlanyitás, bankszámla változtatás, hitelügyintézés. A rendszer alkalmazásával minimálisra csökken a hely- és költségigényes papíralapú archiválás költsége, illetve az ezekhez kapcsolódó munka.
A banki szektor mellett sok vállalat is felfedezte már az e-Szignó előnyeit. Az egyik vezető szoftverfejlesztő vállalkozás szerint az a vállalat, amelyik áttér az elektronikus ügymenetre, becslések alapján az adminisztratív kiadások több mint 60 százalékát megspórolhatja, amely az éves forgalom egy-két százalékát jelentheti.