Értékesítési alelnökként Várdy Zoltán a jövőben az SBS reklám alapú bevételeinek növeléséért felel, különös tekintettel az SBS 19 európai kereskedelmi tévé csatornáját érintő, a nemzetközi hirdetőkkel valamint médiaügynökségekkel való reklám megállapodások letárgyalásán és lebonyolításán keresztül. Feladatai közé tartozik majd az SBS terjeszkedésének támogatása új, nagy hirdetési potenciállal rendelkező piacok irányába valamint új típusú hirdetés alapú projektek fejlesztése. Vállalaton belül Várdy Zoltán kinevezése elősegíti az ún. "best practice" megoldások átvételét, elterjedését az SBS összes helyi értékesítési szervezeténél, különös tekintettel a bevételgazdálkodásra és a szakmai kommunikációra. Az új alelnök székhelye továbbra is Budapest lesz.
A bejelentéskor Patrick Tillieux, az SBS Broadcasting vezérigazgatója elmondta: "Várdy Zoltán 2002. óta az SBS egyik sokat tapasztalt vezetője, aki sokszor bizonyított nálunk. Megvan benne az a szenvedély és szakmai hozzáértés, melynek révén növelni tudja majd az SBS kereskedelmi csatornáiból származó bevételeit, és képes lesz tovább bővíteni az SBS tevékenységi körét a nemzetközi hirdetői piacon. Nemzetközi partnereink előnyeit élvezik majd az általa támogatott új hirdetési formáknak mint pl. a TV power break, illetve a nem spot alapú marketing megoldásoknak, vagy a cross-media kampányoknak. Zoltán nagy elismertségnek örvend az európai televíziós és hirdetési szakmában, és elég jól képzett ahhoz, hogy kezelni tudja az SBS számos területen jelen lévő értékesítését a Skandináv és Benelux államokban, valamint Közép- és Kelet-Európában. Kereskedelmi igazgatóként egyúttal továbbra is hozzájárul a TV2 sikeréhez, amely magyarország egyik vezető kereskedelmi csatornájávé nőtte ki magát" - áll a társaság közleményében.