2p

Közép-Európa egyik legnagyobb kulcsszavas reklám rendszerét üzemeltető cége az ETARGET felmérést készített a felhasználók tavalyi internetes szokásairól. A listán vezet a bujaság, de az áremeléshez kapcsolodó fogalmak is felkerültek a top 10-be.

2006-ban a 100 leggyakrabban keresett kifejezések között ismét - mint szinte minden évben - a szexualitással és erotikával kapcsolatos szavak voltak döntő többségben. A 100 top-szóból megközelítőleg 14.600.000 beütés kapcsolódott a bujasághoz, de ami még ennél is megdöbbentőbb, úgy tűnik, hogy a közüzemi számlák megemelése hatással van a szexre!

A Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon is önálló internetes társaságként működő ETARGET a mai napig 176 jelentős magyar portállal áll szerződésben, melyeken naponta több mint 13 000 000 reklámlinket jelenít meg.

Az ezen oldalakon történt kereséseket a rendszer tárolja. A 100 leggyakrabban keresett szó listája folyamatos frissítés mellett megtalálható a cég honlapján. A szex, pornó és női testrészek mellett ezúttal meglepő módon dobogós helyet foglal el a "gáz" és 7. helyen szerepel a "víz" szó. Megdöbbentő, de úgy tűnik a közüzemi díjak emelésének híre a szex rovására megy!

A 100-as listából egyéb érdekességek is kiderülnek például, hogy az egyedüli szappanopera a Csacska Angyal, az egyetlen együttes a Tokio Hotel, és az egyetlen ország, Horvátország, amit a felhasználók rendszeresen keresnek az adott 176 db portálon.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!