A társaság Zalaszentgróton több mint kétmilliárd forintos zöldmezős beruházással hozta létre az ásványvíz előállító üzemet.
A Coca Cola azért döntött az ásványvíz előállítás mellett, mivel az alkoholmentes italoknál ez a szegmens dinamikusan nő. Ma Magyarországon évente valamivel több mint 40 liter ásványvizet fogyaszt egy ember. Az ásványvízfogyasztás 1993. óta Magyarországon a hatszorosára emelkedett. A cégnél nem nyilatkoztak a termelés nagyságáról, ám azt közölték, hogy hosszabb távon meghatározó termékké kívánják tenni új ásványvizüket a magyar piacon. A termék már kapható Nyugat-Magyarországon, a jövő év első negyedévének végére pedig már az egész országban terítik.
Az ásványvíz piac felé fordul a Coca Cola
Új piaci területen, az ásványvíz szegmensben is megjelenik a Coca Cola Magyarországon - jelentették be a cég magyar leányvállalatának sajtótájékoztatóján. A cég magyarországi kútból származó, természetes, szénsavval dúsított ásványvíz forgalmazását kezdte meg.