Március 9-én az Emerging Media Group Kft. (a héten az econet.hu hetven százalékos ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. száz százalékos leányvállalata) megvásárolta a Boomerang Reklám Kft. száz százalékos üzletrészét. A vételár 806 ezer euró volt, az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.
Az indoor specialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazin-terjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult, alaptőkéte hárommillió forint. A Boomerang Reklám Kft. ma már a magyarországi beltéri reklám piac húsz százalék feletti részesedéssel bíró szereplője, és fontos eleme lesz az econet.hu médiaportfoliójának.
A Boomerang Reklám Kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozó, az elsősorban az ingyenes programmagazinok terjesztésében élenjáró Exit Point Kft. pedig a jelenlegi ügyfelek továbbra is kifogástalan kiszolgálásán túl az indoor média tevékenység értékes kiegészítője lesz. (2005 decemberéig az Exit Point Kft. harminc százalékban az Exit programmagazin tulajdonosa volt, akkor a másik tulajdonos Sanoma kivásárolta.)
A Boomerang azonban még nem minden. Az econet.hu-hoz került Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozik az O-Zone Kft., amellyel együtt a Boomerang Reklám Kft. a tavaly listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklám piac csaknem 46 százalékát, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le.
Mint arról az mfor.hu korábban beszámolt, szerda délután az econet.hu bejelentette, hogy többségi részesedést szerzett a Pesti Est Kft. tulajdonosában, az EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft-ben. A tőzsdén jegyzett econet.hu összesen 1,2 milliárd forintért szerezte meg az ingyenes programajánló magazinokat is kiadó csoport hetven százalékát.