A társaság ősszel megújuló kínálatában megjelennek az úgynevezett netbookok, vagyis a kisebb teljesítményű, főleg internetezésre és levelezésre használatos noteszgépek is.
Az Ideapad néven megjelenő termékcsoportból az idén még csak néhány száz darabos eladással számol a cég. A fő profil továbbra is az üzleti célú asztali és noteszgépek jelentik, utóbbiakból ősztől erősebben nyitnak a kis- és középvállalatok felé. Új kategóriát képeznek a magyar kínálatban a szerverek is, az anyacég a közelmúltban vette meg ezt a termékkategóriát is az IBM-től - számol be a Világgazdaság.
Az egyéni felhasználók felé nyit a hazai Lenovo
A lakossági piac felé is nyitni kíván a kínai Lenovo számítógépgyártó, amely eddig inkább az üzleti felhasználókat célozta meg - tudta meg a cég hazai leányának vezetőjétől, Gottlieb Istvántól a Világgazdaság.