A sikert ismét a külföldi terjeszkedés hozta: külföldön 25,7 százalékkal, változatlan valuta-árfolyamokkal számolva is 21,4 százalékkal nőtt a bevétel a harmadik negyedben. Ázsiában, változatlan árfolyamokon, 29 százalékkal bővült a forgalom, és gyorsnak nevezték a közép-európai fejlődést is.
A sikerben szerepe volt annak is, hogy növelték az élelmiszereken kívüli termékek értékesítését, ez lassacskán már némi riadalmat kelt a brit szaküzletek körében, de világszerte is nehéz megküzdeni a Tesco "mindent egy helyen" receptjével, együtt a nagyrészt napi 24 órás nyitva tartással.
A harmadik negyedévi előzetes beszámoló nem szólt külön az egyes piacokról, de a cég első üzleti félévéről korábban készült, részletes beszámolóban az állt, hogy a magyarországi kiskereskedelem elhúzódó visszaesése közepette a Tesco két éve követett stratégiája kezdett beválni.
A Tesco Magyarországon az erős piaci pozícióját kihasználva árcsökkentéssel, az áruházai számának növelésével - augusztus végéig 113-ra -, infrastruktúrája fejlesztésével igyekezett előre törni. Jóllehet a magyar gazdaság továbbra is gyenge, a Tesco üzleteinek teljesítménye javul, a forgalom már növekedett összehasonlítható alapon is, írták a Tesco Plc első félévi beszámolójában.