"Jól haladunk a tervek megvalósításával" - erősítette meg a német lapok értesülését Bruno Sälzer a Hugo Boss vezérigazgatója. A cégvezető ugyanakkor azt nem tudta megmondani a Financial Times Deutschland beszámolója szerint, hogy mikor várható a Hugo Boss ékszerek piacra lépése. A projektek kapcsán az sem egyértelmű, hogy az ékszerek milyen forrásból fognak származni, a szakértők azt valószínűsítik, hogy a cég licencszerződést köt egy nagy ékszerházzal.
Az új termékcsalád bevezetésének hírét az iparági elemzők egyöntetűen pozitívan értékelik. A luxuscikkek iránt - elsősorban Oroszországnak és Kínának köszönhetően - felfutó érdeklődés közepette így a vállalat tovább tudja növelni bevételeit és nyereségét. A szakértők megjegyzik, hogy a jelenlegi helyzetben egy akvizíció is indokolt lehetne, ám a piac nem bővelkedik reális áron elérhető felvásárlási célpontokban.
Érdekesség, hogy a német cég év elején még egyik kisszériás luxusbrandjének, a Baldessarini felfüggesztésről döntött. A cégnél a lépés kapcsán a brand erősítésére hivatkoztak, a luxusban is felső kategóriát jelentő Baldessarini helyett ugyanis a Boss Selection jelzéssel látják el a márkán belül a prémium kategóriát.