Részvénykent 2 centes, összesen 11,7 millió dolláros veszteségről adott számot a Groupon az év első negyedévére vonatkozóan, míg bevételként 559,3 millió dollárt realizáltak. Ez az előző év azonos időszaki eredményéhez képest sokkal jobbnak tekinthető, hiszen akkor 146,5 millió dolláros veszteséget és 295,4 millió dolláros árbevételt ért el a cég. Egyszeri tételek nélkül 16,3 millió dollárt keresett volna a Goupon, miközben az elemzők ennél alacsonyabb, 530,6 milliós bevételt prognosztizáltak.
Összességében a cég költségei 26 százalékkal emelkedtek a negyedév alatt, miközben előző év azonos időszakához képest a marketing költségek közel a felével visszaestek. A kereskedelmi és az adminisztratív költségek megugrottak a Groupon által bérelt több mint 1000 dolgozónak köszönhetően.
Childs Jason, a cég pénzügyi vezetője szerint a következő egy-két negyedévben minden szükséges lépést megtesznek a gyengeségek kiküszöbölése érdekében. Miközben egyébként a cég a második negyedévben 550 és 590 millió dolláros bevételt remél, az elemzők ennél kevesebbre, 558,7 millióra számítanak.
A cég részvényei hétfőn a tőzsdezárás után 18 százalékot emelkedtek a kedvező eredményeknek köszönhetően.
mfor.hu