2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A vállalati kultúra nem más , mint a cég értékrendje és amennyiben sikerül elérnünk, hogy alkalmazottaink sajátjuknak tekintsék ezeket, akkor nemcsak egységes külső arculatot alakíthatunk ki, de könnyebbé válik a belső együttműködés is.

Menedzsmentfórum

A vállalati kultúra nem más, mint a cég értékrendje és amennyiben sikerül elérnünk, hogy alkalmazottaink sajátjuknak tekintsék ezeket, akkor nemcsak egységes külső arculatot alakíthatunk ki, de könnyebbé válik a belső együttműködés is.

A vállalati kultúra tartós preferenciák együttese, amelyet a szervezet valamennyi tagja elfogad, követ és a szerint cselekszik - nyilatkozota a Világgazdaságnak Bakacsi Gyula, a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem vezetési és szervezési tanszékének docense.

A vállalati kultúra ereje attól függ, hogy azt milyen széles kör fogadja el, mennyire meghatározó a döntések meghozatalában, s hogy az emberek mennyire tekintik sajátjuknak azt. Ez utóbbi szempontra különösen nagy hangsúlyt kell fektetni: az újonnan belépőket segíteni kell abban, hogy készek legyenek a cég értékeit elfogadni.

A vállalati kutúrát építeni kell, enélkül mindössze szabályról, normáról beszélhetünk, amelyet követhetnek ugyan munkatársaink, de nem érzik azt sajátjuknak. Folyamatos szóbeli kommunikáció, a kulcsemberek példamutatása, a kívánatos értékek tudatosítása mellett szükség van arra is, hogy az emberek megvitathassák az alapértékeket, mert csak így érhető el az azonosulás és építhető a kultúra. Az erős kommunikáció mellett az egyéni képzés, fejlesztés is könnyíti az azonosulást.

Ugyanakkor ne felejtsük el az erős kultúra önmagában nem garancia semmire. A sikerhez a megfelelő értékeket kell kiválasztani, s folyamatosan igazodni kell a világ változásához is.

Hazánk munkavállalói számára nem okoz problémát a beilleszkedés. Sokkal inkább a jó légkör, az erős közösség és a munkatársak - cég által is ösztönzött - segítőkészsége okoz kellemes meglepetést. Így a dolgozók lelkesen vesznek részt a különböző társadalmi felelősséget tudatosító programokban is - írta a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!